Durant tot el cap de setmana, els inquers i les inqueres, així com tots
Inca dona inici a la tercera i darrera Fira de l’any: la d’Època, que omplirà els carrers del centre amb un ambient històric i activitats per a tots els públics, 31 d'octubre, a les 18.00 hores
El diumenge 2 de novembre continuarà la programació amb noves representacions, música i activitats al carrer, mantenint viva l’essència medieval que caracteritza aquesta fira. A més a més
AGENCIA MANACORNOTICIAS 29/10/2025 - 10:03:00
Fira d’Època, que omplirà els carrers del centre amb un ambient històric i activitats per a tots els públics. Els actes arrancaran amb el pregó inaugural d’Inca Medieval, que tindrà lloc a la plaça d’Espanya.

Tercera Fira d’Inca, Fira d’època. Divendres 31 d'octubre, a les 18.00 hores, l’Ajuntament d’Inca dona inici a la tercera i darrera Fira de l’any: la Fira d’Època, que omplirà els carrers del centre amb un ambient històric i activitats per a tots els públics. Els actes arrancaran amb el pregó inaugural d’Inca Medieval, que tindrà lloc a la plaça d’Espanya.

Durant tot el cap de setmana, els inquers i les inqueres, així com tots els visitants, podran gaudir d’un autèntic viatge al passat, amb mercats medievals, espectacles, música, tallers i mostres d’oficis antics que ompliran els carrers d’Inca d’història, color i creativitat.

El dissabte 1 de novembre, a partir de les 10.00 h, s’obrirà el mercat medieval i es faran activitats per a tota la família: exhibicions de falconeria, espectacles itinerants, cercaviles, ludoteca infantil “Colorins”..

El dissabte 1 de novembre, a partir de les 10.00 h, s’obrirà el mercat medieval i es faran activitats per a tota la família: exhibicions de falconeria, espectacles itinerants, cercaviles, ludoteca infantil “Colorins”... A la tarda, destaca l’espectacle eqüestre medieval gratuït a la plaça de toros i, més tard, la cercavila de foc “El Hechizo!”, que tancarà la jornada amb un gran espectacle visual.

El diumenge 2 de novembre continuarà la programació amb noves representacions, música i activitats al carrer, mantenint viva l’essència medieval que caracteritza aquesta fira. A més a més, diumenge el circ medieval arriba també a Inca amb nombrosos tallers i espectacles per a tota la família.

Finalment, aquests dies també es durà a terme una nova edició de Creativíssim i Rata Market amb una àmplia proposta d'activitats per a tots els públics. Així, Inca es prepara per viure un nou cap de setmana ple de cultura, tradició i entreteniment per a tots els públics, que tancarà el cicle de les Fires d’Inca 2025 amb una atmosfera única i evocadora. El programa complet de les Fires d’Inca es pot consultar aquí: https://incaciutat.com/firesinca

¿Te ha parecido interesante la noticia?

 Sí  No
Reciente
Visto
Comentado