
ib.ccoo.es 16/03/2026 - 18:51:34 | ![]() ![]() |
CCOO demana control i seguiment de les mesures que aprovi el Govern contra la inflació provocada per la guerra a l'Iran
Una vegada finalitzada la reunió convocada pel vicepresident primer i conseller d’Economia, Hisenda i Innovació, Antoni Costa, per a valorar l'impacte a la nostra comunitat autònoma de la crisi oberta per la guerra provocada pels EUA i Israel a l'Iran i les possibles actuacions a prendre, José Luis Gracia, Secretari General de CCOO dels Illes Balears, demana en primer lloc prudència i mantenir el control i fer el seguiment de la situació i que les mesures que es puguin prendre tinguin en compte les necessitats de la classe treballadora, ja que son els qui acaben sempre pagant els plats que rompen altres.
El secretari general de CCOO Illes Balears ha recordat com en la crisi d'Ucraïna, es van prendre mesures fiscals que no van arribar a la majoria de la població, però si van servir perquè augmentaren els marges empresarials, sense que per això repercutís a favor de la classe treballadora en forma de manteniment dels preus de productes i serveis.
Per a CCOO dels Illes Balears, les mesures que s'acorden han de tindre molt en compte a les treballadores i els treballadors de les illes, i a la ciutadania en general, ja que seran ells els qui patiran en primera instància un augment de la inflació.
Per l'anterior, García ha assenyalat la necessitat d'efectuar des del consens i de manera exhaustiva un constant seguiment i un control eficaç de les mesures que implementin amb la finalitat que els preus no patisquen un augment desproporcionat que impliqui una perduda de poder adquisitiu d'amplis sectors socials, abocant a la pobresa als més desfavorits.


- Trote: El Consell de Mallorca programa 21 jornadas nocturnas para garantizar el bienestar animal durante el verano, se disputarán a las 20:30h en el Hipódromo de Manacor mientras duran las obras de Son Pardo
- El alcalde de Son Servera José Miguel Servera Leno ha nombrado a sus tenientes de alcalde: 1º Jaime Servera, 2º Bernardo Grimalt, 3º Margarita Bonet, 4º Almudena Rodríguez, 5º Miguel Morlà
- L'Ajuntament d'Inca ret homenatge a Joan Sastre donant el seu nom al Palau Municipal d'Esports. El consistori reconeix la trajectòria d'un dels esportistes més destacats de la història de la ciutat
- El Ayuntamiento de Manacor informa a los propietarios sobre la ampliación del polígono industrial, habrá una nueva reunión en septiembre para avanzar en el desarrollo de este sector e impulsar un proceso participativo
- Presentación de la Sede Central del Mulla’t per l'Esclerosi Múltiple
- PIMEM i PIMECO celebren l’entrada en vigor la taxa de 3 euros als paquets barats de comerços com Shein o Temu
- L'ASM felicita els Estats Units pels 250 anys d'independència
- El PP de Mallorca apoya a las autoescuelas y reclama al Gobierno de España más examinadores para Mallorca
- Oferta de empleo público del Servicio de Salud en Baleares con 705 plazas para 2026, son 598 por turno libre y 107 promoción interna (para personal estatutario con plaza que quiere promocionar)
- Ferran Montero Sitges (MÉS-Esquerra): Present la meva candidatura a les primàries del partit per encapçalar el projecte a les eleccions municipals del 2027. Vull ser el proper batle de Manacor












































