
deixalles.org 12/05/2026 - 13:55:00 | ![]() ![]() |

DEIXALLES CELEBRA ELS SEUS 40 ANYS AMB LA SUBHASTA “40 ANYS, 40 MERAVELLES” I CONVIDA LA CIUTADANIA A PARTICIPAR-HI
La Fundació Deixalles celebrarà el seu 40 aniversari amb una gran subhasta oberta al públic el pròxim 22 de maig a les 18:00 hores (convé ser-hi abans per registrar-se ja que començarà puntual) sota el nom “40 anys, 40 meravelles”, una cita especial que reunirà objectes únics, peces sorprenents i autèntiques curiositats recuperades al llarg de quatre dècades de feina de reutilització i economia circular.
L’esdeveniment serà una oportunitat única perquè amants de l’art, el col·leccionisme, les antiguitats i els objectes singulars puguin descobrir i adquirir peces especials mentre donen suport a una causa social amb quaranta anys d’història a les Illes Balears.
La subhasta comptarà amb una selecció d’objectes excepcionals que han aparegut al llarg dels anys en els circuits de reutilització i recuperació de Deixalles, així com amb aportacions d’artistes, galeristes, col·leccionistes i antiquaris que s’han volgut sumar a aquesta celebració.
Les persones interessades poden consultar les peces que sortiran a subhasta al web de la Fundació Deixalles: deixalles.org/subhasta .
Amb aquesta iniciativa, Deixalles no només commemora quatre dècades de trajectòria, sinó que també vol convertir la subhasta en un espai de trobada entre cultura, sostenibilitat i compromís social. Els fons recaptats ajudaran a continuar impulsant projectes d’inserció sociolaboral, acompanyament social i creació d’oportunitats per a persones en situació de vulnerabilitat.
L’acte serà presentat pel pretesentador, actor i compositor David Ordinas, que s’ha volgut sumar a la iniciativa i conduirà aquesta vetllada solidària i conmemorativa.
La Fundació anima tota la ciutadania a reservar la data del 22 de maig i assistir a una jornada en què cada peça tendrà una història darrere i cada compra contribuirà directament a transformar vides.
Paral·lelament, Deixalles continua oberta a rebre peces singulars que puguin formar part de la subhasta. Col·leccionistes, artistes, galeristes, antiquaris, empreses i particulars encara hi són a temps de col·laborar amb obres d’art, antiguitats o objectes especials que ajudin a fer d’aquesta edició una col·lecció encara més extraordinària.


- CAMPANYA NO I PUNT!,CAMPANYA NO SIGUIS ASE!.CAMPANYA MULLA'T PER L'ESCLEROSI MÚLTIPLE
- El PP defiende un traslado de residuos con todas las garantías y que permitirá bajar un 10 % la tarifa a los mallorquines
- El Hospital de Inca ya dispone de un sistema de taquillas inteligentes para la dispensación de medicación hospitalaria. Se envia un código numérico por SMS al paciente, tendrá 48 horas para recogerla
- Baleares ralentiza la caída del paro anual en junio (-4,1%) por debajo de la media nacional
- Hospitales Parque e Institutos Nebrija lanzan cuatro becas para estudiar el Grado en Enfermería en el curso 2026-2027
- El presidente del Consell recibe a los galardonados de Gala del Comercio de Mallorca 2026
- Hijos Predilectos e Ilustres de Manacor: Rafel Ferrer Massanet, Llorenç Ginard Gomila, Antoni Tugores Manresa, Gabriel Barceló Bover, Catalina Sureda Fons, Elena Gómez Servera, y Petra Munar Fullana
- El exjugador del Palma Futsal dirigirá la nueva Escuela de Tecnificación de la Fundació Miquel Jaume y se incorporará al cuerpo técnico del Juvenil División de Honor del Fisiomedia Manacor
- La Asociación de Vecinos de Cala Anguila, Mandia, Romántica denuncia la inacción del Ayuntamiento de Manacor ante un problema que afecta a la higiene y al bienestar; deficiente gestión de los residuos urbanos
- Inca: A la barriada de Crist Rei, els dies 3,4 i 5 de juliol hi haurà el tradicional sopar a la fresca, activitats infantils, animació musical i karaoke, entre altres activitats, donen el tret de sortida al calendari de festes












































