
mancomunitatplademallorca.net 24/04/2026 - 17:15:31 | ![]() ![]() |

La Mancomunitat del Pla licita un nou contracte de serveis per al disseny, desenvolupament, maquetació i impressió de materials promocionals turístics del territori amb fons NextGenerationEU
La Mancomunitat Pla de Mallorca ha publicat la licitació d’un contracte de serveis per al disseny, desenvolupament, maquetació i impressió de materials promocionals turístics del territori, en el marc del Pla de Sostenibilitat Turística en Destí (PSTD), finançat pel Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència (PRTR) amb fons europeus NextGenerationEU.
Aquest contracte té com a objectiu millorar la promoció i difusió del Pla de Mallorca com a destinació turística sostenible, mitjançant la creació de materials actualitzats, atractius i coherents amb la identitat del territori. Les actuacions inclouen la redacció de continguts, el disseny gràfic, la maquetació editorial i la producció de materials promocionals.
El pressupost base de licitació és de 65.205 euros (IVA inclòs), amb un valor estimat del contracte de 53.888,43 euros (sense IVA), i una durada prevista de dos mesos. El procediment d’adjudicació és obert simplificat i la presentació d’ofertes es realitza exclusivament per mitjans electrònics a través de la Plataforma de Contractació del Sector Públic.
El termini per a la presentació d’ofertes romandrà obert fins al 6 de maig de 2026.
Amb aquesta actuació, la Mancomunitat reafirma el seu compromís amb la transformació del model turístic cap a criteris de sostenibilitat, qualitat i innovació, contribuint a reforçar la competitivitat del territori i a millorar l’experiència dels visitants.
Per a més informació, les empreses interessades poden consultar tota la documentació al perfil del contractant de la Mancomunitat Pla de Mallorca.


- La XXVI Trobada de Pintores i Pintors omple d'art i creativitat Cala Figuera
- Grupo Maca de Castro, Santi Taura, Übeck, 4 Kilos, Can Axartell o Ribas, protagonistas de ‘El Tie-Break: Vinos y Tapas’ en la octava edición del Rafa Nadal Open by Movistar
- Transavia Francia operará por primera vez durante el invierno su ruta entre Palma de Mallorca y Lyon
- La oferta de habitaciones se dispara un 12% y el precio se queda casi plano en el segundo trimestre
- Editorial: Los partidos políticos a diferencia de una empresa, no buscan un lucro económico ni comercial, sino participar en la vida democrática y gobernar las instituciones públicas, ejemplo Manacor
- Carta al director: “Soy un asiduo de los baños en la playa de Porto Cristo, cada día cuando dejo la toalla en la arena me vio obligado a retirar decenas de colillas de tabaco, las que me afectan y las que me rodean”
- Coalició per Mallorca: manifesta el seu respecte absolut per la legalitat del procés concursal i pels drets dels creditors, però considera que el futur de Carob transcendeix una simple operació empresarial
- Per tancar l’estiu, hem preparat un darrer concert divendres 28 d’agost a les 21.30 hores amb el duet molt arrelat a Cala Morlanda: SEMBRANT VEUS, l'Associació de Veïns
- CONFERENCIA SOBRE LA LAGARTIJA IBICENCA Y EL GRAN PROBLEMA CON LAS SERPIENTES
- Santanyí celebra una mostra de ball popular amb les actuacions de Tall de Vermadors, Sa Trencadissa i Arrels a l’Antigor











































