
AMN 23/01/2026 - 15:02:02 | ![]() ![]() |

Nova cita de la DO Oli de Mallorca amb Madrid Fusion
Els Olis d’Oliva Verge Extra sota el distintiu de la Denominació d’Origen Oli de Mallorca estaran entre els productes gastronòmics amb els que Mallorca es presentarà al visitant de Madrid Fusion, punt de trobada de la cuina de tendència que tindrà lloc al recinte ferial IFEMA del 26 al 28 de gener.
Durant la fira s’oferirà una barra de tast que inclourà fins a 10 referències d’Oli d’Oliva Verge Extra de que inclou propostes monovarietals de les varietats mallorquina, arbequina o picual, les quals s’oferiran també en diferents coupage, de tal manera que el visitant podrà descobrir i apreciar les característiques i singularitats dels sucs d’oliva de qualitat que s’elaboren a l’Illa.
Showcooking de David Méndez
El guanyador de la darrera edició del concurs de tapes amb Oli de Mallorca, el cuiner David Méndez (Hotel Castillo Son Vida), serà l’encarregat de mostrar el potencial i versatilitat dels verge extra de qualitat de Mallorca mentre elabora un lletó, llet d’ametlla i mandarina amb Oli de Mallorca.
El showcooking tindrà lloc el dilluns 26 de gener a les 12,30h a l’espai de Mallorca (Pavelló 14 stand 0E032)
Per a la participació a l’estand de Mallorca que impulsa el Consell de Mallorca a Madrid Fusion, la DO Oli de Mallorca compta amb cofinançament de Fons FEADER (Unió Europea, FOGAIBA i Ministerio de Agricultura, Pesca i Alimentació).


- El alcalde de Son Servera José Miguel Servera Leno ha nombrado a sus tenientes de alcalde: 1º Jaime Servera, 2º Bernardo Grimalt, 3º Margarita Bonet, 4º Almudena Rodríguez, 5º Miguel Morlà
- L'Ajuntament d'Inca ret homenatge a Joan Sastre donant el seu nom al Palau Municipal d'Esports. El consistori reconeix la trajectòria d'un dels esportistes més destacats de la història de la ciutat
- El Ayuntamiento de Manacor informa a los propietarios sobre la ampliación del polígono industrial, habrá una nueva reunión en septiembre para avanzar en el desarrollo de este sector e impulsar un proceso participativo
- Presentación de la Sede Central del Mulla’t per l'Esclerosi Múltiple
- PIMEM i PIMECO celebren l’entrada en vigor la taxa de 3 euros als paquets barats de comerços com Shein o Temu
- L'ASM felicita els Estats Units pels 250 anys d'independència
- El PP de Mallorca apoya a las autoescuelas y reclama al Gobierno de España más examinadores para Mallorca
- Oferta de empleo público del Servicio de Salud en Baleares con 705 plazas para 2026, son 598 por turno libre y 107 promoción interna (para personal estatutario con plaza que quiere promocionar)
- Ferran Montero Sitges (MÉS-Esquerra): Present la meva candidatura a les primàries del partit per encapçalar el projecte a les eleccions municipals del 2027. Vull ser el proper batle de Manacor
- VOX LLEVARÁ AL PLENO DEL CONSELL DE MALLORCA UNA MOCIÓN PARA EXIGIR LA SUPRESIÓN DEL REGISTRO DE VIAJEROS Y DEPURAR RESPONSABILIDADES POR EL DAÑO CAUSADO AL TURISMO BALEAR












































